פלח שוק 18.3.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 18.3.12
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/03/pelach-shuk-18.3.12.mp3|titles=pelach shuk 18.3.12]

ב'מדד הפרסומות האהובות' של 'רדיו קול חי' מהשבוע שעבר ניצח תשדיר "אגד – מבצע יעקב שוואקי" שהופק על ידי משרד הפרסום 'גל-אורן BSD'. התשדיר זכה ב45% מקולות הגולשים. השבוע מתמודדים במדד התשדירים הבאים: '015' – "הקידומת החדשה" של משרד הפרסום 'איתן דובקין'; 'האגיס' – "מבצע חדר ילדים" של פרסום 'גל-אורן BSD'; 'מחסני המטבחים' – "מהפכה!" של משרד הפרסום 'IMC'; 'מימון ישיר' – "ריבית שעושה אההה?!" של משרד הפרסום 'ברוקנר-נטע-יער' 'ניקול' – "פתרונות חכמים גם בפסח" של משרד הפרסום 'מגזרים'; 'קסאדו' – "ליהנות מהטעם" של משרד הפרסום 'ברמן-הלפרט' ו'חדד'– "נשארים עם המורשת" של משרד פרסום 'BEN@BEN'.

לקראת פסח 'סנו' מציגה מספר מוצרים שיעזרו בניקיונות בהם: סדרת 'סנו תנורים' – תכשירים לניקוי לכלוך קשה ושומן שרוף; 'סנו ז'אוול'– מסיר שומנים קר בתוספת אקונומיקה המשמיד חיידקים; ו'סנו סאן' – נוזל כלים אנטי בקטריאלי, ללא בושם וללא צבע. כל המוצרים מאושרים לפסח על ידי בד"ץ העדה החרדית.

'סימילאק למהדרין' מציגה את סדרת תחליפי החלב בכשרות לפסח בכשרות 'בד"צ איגוד הרבנים' בראשות הרב ועסטהיים ו OU. אישור הכשרות ניתן לכל השלבים בסדרה. בהוראת 'בד"צ איגוד הרבנים' הנזהרים מקטניות בפסח ידקדקו להשתמש בכלים נפרדים משאר כלי הפסח.

'טמבור' פותחת את עונת הצבע תחת הסיסמא "שינוי גדול בהשקעה קטנה". מוצר הדגל שמציגה החברה הוא 'סופרקריל 2000' שעבר שדרוג. ב'טמבור' מבטיחים כי המוצר מקצועי עם רמת לובן גבוהה יותר, ועם כושר כיסוי גדול במיוחד. במקביל סדרת מוצרי 'סופרקריל 2000' מוצעת באריזות מבצע לקראת פסח.

'זול בשפע' משיקה מבצעי מחיר והנחות של עשרות אחוזים על מוצרי ניקוי לפסח בהם: 'סנו פיסגה', 'סנו קליר', 'סנו ג'אוול' ועוד. מבצעים נוספים מציעה 'זול בשפע' במחלקת כלי הבית, עם הנחות נוספות לחברי מועדון.

קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2011. הכנסות החברה עמדו על למעלה מאחד עשר מיליארד שקלים והרווח התפעולי עמד על למעלה משלושה מיליארד שקלים. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עמד על למעלה משני מיליארד שקלים. שאול אלוביץ', יו"ר בזק אומר כי: "השינוי המבני בשוק התקשורת צריך להמשיך בביטול ההפרדה המבנית בבזק, שיוביל לשוק תחרותי יותר, תוך חיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות התקשורת של הצרכן"

לרגל פסח יוצא בנק 'מזרחי-טפחות' במבצע למחזיקי 'הכרטיס'- כרטיס האשראי של הבנק. במסגרת המבצע נהנים מחזיקי 'הכרטיס' מ25% הנחה על סדרת הסירים החדשנית MAXIMUM COLOR של 'סולתם רדד'. בנוסף להטבה ייהנו מחזיקי 'הכרטיס' מ- 5% הנחה נוספים במעמד החיוב.



0 תגובות